Jak zamówić projekt


JAK ZAMÓWIĆ PROJEKT

Zamówień mogą Państwo dokonywać telefoniczni lub faksem pod numerem telefonicznym oraz przy pomocy formularza Zamówienia na stronie.

Zamówienie zostanie potwierdzone telefonicznie w ciągu 24 godzin za wyjątkiem zamówień złożonych w piątek po godz. 10:00 lub przed dniem ustawowo wolnym od pracy. Zamówienie złożone w tych przypadkach zostanie potwierdzone w najbliższym dniu roboczym.

Realizacja zamówienia nastąpi po zaksięgowaniu na naszym koncie kwoty przelewu lub potwierdzenia wykonania przelewu. W wypadku płatności przy odbiorze przesyłki realizacja zamówienia nastąpi po odnotowaniu na naszym koncie kwoty należnej za zamówienie.

Można również dokonać odbioru zamówienia w naszym biurze z opcją płatności gotówką. W tym wypadku prosimy o telefoniczne umówienie terminu odbioru zamówienia.

Realizacja zamówienia nastąpi w ciągu 2-3 dni roboczych. Po zrealizowaniu zamówienia zostaną Państwo powiadomieni mailem o dacie dokonania przesyłki i jej numerze nadawczym.

W celu ułatwienia Państwu dokonania zamówienia przy użyciu formularza prosimy zapoznać się z informacją poniżej.

KROK 1- WYBÓR PROJEKTU
  • PO DOKONANIU WYBORU PROJEKTU PROSIMY WRZUCENIE GO DO KOSZYKA.
  • PO ZAKOŃCZENIU ZAKUPÓW PROSZĘ PRZEJŚĆ DO CZĘŚCI – SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA

KROK 2 – SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA
  • PROSZĘ WPISAĆ DANE INWESTORA CELEM WPISANIA ICH N STRONĘ TYTUŁOWĄ PROJEKTU ORAZ TABELEK NA RYSUNKACH. W WYPADKU JEŻELI ZNAJĄ PAŃSTWO NUMER GEODEZYJNY DZIAŁKI PROSIMY RÓWNIEŻ O JEGO WPISANIE.
  • W WYPADKU ZAINTERESOWANIA ADAPTACJĄ PROJEKTU W RAMACH NASZEJ OFERTY BIURO ADAPTACJI PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA ZMIAN I EWENTUALNE DOŁĄCZENIE SZKICÓW Z PAŃSTWA PROPOZYCJAMI.
  • JEDNOCZEŚNIE W WYPADKU NIE WYBRANIA NA ETAPIE ZAKUPU TEJ OPCJI ISTNIEJE ZAWSZE MOŻLIWOŚĆ PÓŹNIEJSZEGO ZAMÓWIENIA TEJ USŁUGI.
  • PROSZĘ WPISAĆ DANE KONTAKTOWE I DANE DO WYSYŁKI
  • NASTĘPNIE PROSZĘ PRZEJŚĆ DO CZĘŚCI – SPOSÓB ODBIORU
KROK 3 – SPOSÓB ODBIORU
  • WYBIERZ SPOSÓB ODBIORU ZAMÓWIONEGO PROJEKTU. WYSYŁKA ZAMÓWIONEGO PROJEKTU JEST REALIZOWANA ZA POŚREDNICTWEM PRZESYŁKI KURIERSKIEJ POCZTY POLSKIEJ - POCZTEX LUB PACZKOMATEM – INPOST
  • W WYPADKU ODBIORU OSOBISTEGO PROSIMY O TELEFONICZNE LUB MAILOWE USTALENIE TERMINU ODBORU.
  • PO WYBRANIU OPCJI ODBIORU PROSZĘ PRZEJŚĆ DO CZĘŚCI – FORMA PŁATNOŚCI

KROK 4 – FORMA PŁATNOŚCI
  • MOŻNA WYBRAĆ PŁATNOŚĆ PRZELEWEM, GOTÓWKĄ LUB ZA POBRANIEM. W ZALEŻNOŚCI OD WYBORU FORMY PŁATNOŚCI UZALEŻNIONYJEST KOSZT PRZESYŁKI KURIERSKIEJ
  • PRZY WOBORZE PŁATNOŚCI PRZELEWEM ZAMÓWIENIE REALIZOWANE JEST PO MAILOWYM OTRZYMANIU POTWIERDZENIA DOKONANIA PRZELEWU. W WYPADKU BRAKU TAKIEGO POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIE BĘDZIE REALIZOWANE PO ZAKSIĘGOWANIU PRZELEWU NA NASZYM KONCIE.
  • PO WYBRANIU FORMY PŁĄTNOŚCI PROSZĘ PRZEJŚĆ DO CZĘŚCI – WPISZ UWAGI DO ZAMÓWIENIA.

KROK 5 – WPISZ UWAGI DO ZAMÓWIENIA
  • W TEJ CZĘŚCI PROSIMY WPISAĆ WSZYSTKIE UWAGI ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIEM.
  • ISTNIEJE RÓWNIEŻ MOŻLIWOŚĆ WPISANIA W TEJ CZĘŚCI ZAKRESU ZMIAN WYBIEGAJĄCYCH POZA ZMIANY STANDARDOWE OKEŚLONE W ZGODZI NA ZMIANY.
  • PO EWENTUALNYM DOKONANIU WPISÓW PROSZĘ PRZEJŚĆ DO DZIAŁU – WYŚLIJ ZAMÓWIENIE
KROK 6 – WYŚLIJ ZAMÓWIENIE
  • W TEJ CZĘŚCI FORMULARZA POZNACIE PAŃSTWO KOŃCOWĄ KWOTĘ ZAMÓWIENIA OBEJMUJĄCĄ KOSZT ZAKUPU WSZYSTKICH WYBRANYCH OPRACOWAŃ PROJEKTOWYCH, KOSZT ADAPTACJI PROJEKTU ORAZ KOSZTY PRZESYŁKI.
  • PRZED WYSŁANIEM FORMULARZA ZOSTANĄ PAŃSTWO POPROSZENIE O AKCEPTACJĘ REGULAMINU ZAKUPÓW.
  • PO WYSŁANIU FORMULARZA ZAMÓWIENIA OTRZYMAJĄ PAŃSTWO MAIL POTWIERDZAJĄCY ZAMÓWIENIE Z WSZYSTKIMI WPISANYMI DANYMI.
  • W PRZECIĄGU 24 GODZIN SKONTAKTUJEMY SIĘ Z PAŃSTWEM TELEFONICZNIE.
  • PO WYSŁANIU ZAMÓWIENIA OTRZYMAJĄ PAŃSTWO MAILA Z INFORMACJĄ O DNIU I GODZINIE NADANIA ORAZ NUMERZE PRZESYŁKI KURIERSKIEJ

Biuro adaptacji (formularz zmian)


OPIS ZMIAN

TWOJE DANE